OVER DE HULSBERGER

DOEL

De Hulsberger wil inwoners, verenigingen en sociaal maatschappelijke organisaties en ondernemers met elkaar verbinden.  Daarnaast wil De Hulsberger het ‘Hulsberg’ gevoel versterken en de binding van inwoners, verenigingen en sociaal maatschappelijke organisaties en ondernemers stimuleren en bevorderen.

MIDDEL

  • De Hulsberger Magazine
  • De Hulsberger Website
  • De Hulsberger Facebook

Het magazine word gekoppeld met de website en Facebook-pagina. Het magazine is voor alle inwoners van Hulsberg, adverteerders en publieke gelegenheden.

De website vermeld alle content van het magazine en geeft actualiteiten weer. De website is ook een platform voor de adverteerders.

Facebook plaatst alle berichten van de website en zorgt voor interactie d.m.v. taggen en delen. De offline media kunnen ook bekeken worden door iedereen buiten Hulsberg en die in Hulsberg betrokken is (geweest).

Daarnaast zijn er nog enkele spin-off mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld een De Hulsberger Businessclub.

DE HULSBERGER MAGAZINE

  • Inhoud

Historie en achtergronden, nieuws, mededelingen, aankondigingen, fun en Ondernemer van de Maand. Uit te breiden met Hulsberger aan het Woord, Hulsberger in het Zonnetje, sportuitslagen en fotopagina’s, afhankelijk van het aantal te besteden pagina’s.

  • Hoge kwaliteit

Door de professionele vormgeving, het drukken op kwaliteitspapier in full color, het voeren van redactie, het bewaken van de verhouding content/advertenties (maximaal 50% advertenties), het gebruiken van een voorpagina.

  • Gratis ruimte voor alle verenigingen en sociaal maatschappelijke organisaties

Verenigingen en sociaal maatschappelijke initiatieven kunnen gratis content aanleveren. Er worden vooraf geen afspraken gemaakt over te gebruiken ruimte: er moet geen verplichting aan vast zitten en er mag ook geen beperking opgelegd worden.

  • Laagdrempelig podium lokale ondernemers

Lokale ondernemers hebben de beschikking over een medium wat een specifieke lokale doelgroep benaderd. Er kan geadverteerd worden middels diverse soorten formaten, waardoor de prijzen voor iedere ondernemer vriendelijk blijven. De opmaak van de eerste advertentie is hierbij gratis, om de kwaliteit voor het magazine, maar ook de ondernemer te optimaliseren. Maandelijks is er ruimte voor een Ondernemer van de Maand, waarbij het verhaal achter de ondernemer aan bod komt.

  • Collectorsitem 

Door het plaatsen van historie en achtergronden, handige informatie voor dagelijks gebruik, vormgeving en nummering wordt De Hulsberg Magazine een collectorsitem.

  • Zichtbaar in de samenleving

De Hulsberger heeft een eigen huisstijl, die herkenbaar is en wordt. Er zal merchandise ingezet gaan worden om de trots voor Hulsberg uit te dragen: ‘Ich bin inne echte Hulsberger’. De Hulsberger zal aanwezig zijn bij diverse evenementen om sfeerrapportages te maken, met name door het maken van foto’s.

  • Bezorgen door Hulsbergers

Het bezorgen van De Hulsberger Magazine gebeurt door Hulsbergers. Dit is een ideale kans om (jonge) Hulsbergers actief te laten deelnemen aan de maatschappij en een (eerste) baantje aan te bieden. De bezorgers zijn herkenbaar d.m.v. bedrijfskleding.

Oplage 2.000 stuks: Hulsberg, Aalbeek, Arensgenhout. Aantal huishoudens 1.750, 250 stuks voor ondernemers en publieke gelegenheden.